wtorek, 2 lutego 2016

Wyzwanie luty Happy Little Stampers CAS Embossing Folder Stamping

W wyniku zmian w zespole CAS HLS udało mi się zostać projektantką w tym znakomitym gronie. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, ponieważ CAS to mój ulubiony styl w cardmakingu. Tak więc od tego miesiąca rozpoczynam swoją przygodę z CAS i jestem wdzięczna Kylie za zaufanie i wiarę w moje możliwości.
Na blogu Happy Little Stampers CAS wraz z tematem comiesięcznych wyzwań pojawią się linki do tutoriali, które przedstawią techniki wykorzystane do stworzenia aktualnego projektu w danym miesiącu. W lutym musisz użyć folderu do embossingu jako stempla  :-)


Filmy instruktażowe
Inking & Spritzing your Embossing Folders by Amy Kunkle (:30)
Stamping with an Embossing Folder by Jodi Reinert (3:48)
Stamping with Embossing Folders by Rikka Kovasin (1:37)
Stamping with Embossing Folders by Kylie Purtell (1:59)

Do wykonania mojej karty użyłam wykrojnika Crafty Ann "Funny caterpillar" oraz folderu ze wzorem pajęczyny. Gąsiennicę pomalowałam moimi nowymi Pro-Markerami, a białym żelem Sakura dodałam blasku oczom . Do zabarwienia folderu użyłam tuszy DI Tumbled glass, Twisted citron i Mustard seed. Kiedy kolor był już na folderze, całość delikatnie spryskałam wodą, aby kolory lepiej się rozchodziły i delikatnie ze sobą zmieszały. Sentyment jest z zestawu Stamplorations.
W efekcie końcowym karta wygląda tak






Więcej inspiracji znajdziesz w lutowym wyzwaniu Happy Little Stampers, gdzie zespół projektantek przygotował swoje piękne karty. Mam nadzieję, że zostaniesz zainspirowana i przyłaczysz się do naszej zabawy. Zwycięzca wyzwania otrzyma w nagrodę zestaw stempli HLS, które można nabyć tutaj .

Przyłącz się do zabawy i daj sobie szansę, by wygrać jeden z cudownych zestawów stempli Kylie.
A jeśli możesz zostawić komentarze na blogach projektantek, będziemy bardzo szczęśliwe i wdzięczne.

Życzę miłego dnia. Czekam na Twoją propozycję, zainspiruj mnie swoją kartą.
Ściskam,

BożenA

8 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Such a fun and colourful card. Love the background embossing technique....looking forward to giving this a try. Vibrant and gorgeous card. Thank you for the inspiration x

Cornelia (fun stamping) pisze...

LOVE this - that caterpillar is so cute and your background came out great!!!! Its fabulous to be GDT with you guys this month!

Shawna pisze...

Oh wow this turned out great! Stamping with embossing folders isn't my Fortescue but I will certainly give it a try.. great inspiration.

My Card Attic: Hazel pisze...

What a sweet little worm Bozena my friend! You have created a lovely background for him with your EF stamping! Have a lovely evening! Hazel xx
My Card Attic

Valentyna Komisarenko pisze...

:) What a sweet little guy! Such a cheerful card, Bozena. Make me smile!

Bonnie pisze...

What a fun card, Bozena! Love the bright colors and delightful images!

Toni pisze...

so cute--that caterpillar makes me smile!

Toni

Chrissie pisze...

This is such a fun card Bozena, I love that background!
Chrissie x